3DMIX is onlangs een Gold Partnership aangegaan met 3D printing applicatieplatform Materialise.

Materialise integreert ruim 30 jaar ervaring in 3D-printen in een reeks softwareoplossingen en 3D-printdiensten, die samen de ruggengraat vormen van de 3D-printindustrie. De open en flexibele oplossingen van Materialise hebben spelers in een breed scala van industrieën, waaronder de gezondheidszorg, de automobielindustrie, de lucht- en ruimtevaart, kunst en design en consumentengoederen, in staat gesteld om innovatieve 3D-printtoepassingen te bouwen die de wereld een betere en gezondere plek willen maken.

Met het hoofdkantoor in België, met vestigingen over de hele wereld, combineert Materialise de grootste groep softwareontwikkelaars in de industrie met een van de meest complete 3D-printfaciliteiten ter wereld.

Samenwerking

3DMIX kijkt verder dan 3D printen alleen en wil inspelen op procesverbetering en optimalisatie. Bart Greebe, salesmanager 3DMIX: ”Dat is ook de redenen dat we een samenwerkingen aangaan met een sterke partners zoals Materialise. We willen onze klanten zo breed mogelijk ondersteunen en verder helpen in hun 3D-wensen.”

Easysoftonic